שירות לקוחות מאכזב מיבואן The North Face

לפני מספר שבועות, אחד הלקוחות שלנו החזיר מעיל גשם של The North Face כשהציפוי הפנימי מתקלף בכל אזור הכובע והצוואר.
מדובר במעיל HyVent- ההגנה מפני חדירת מים ויכולת הנשימה מושגת במעילים אלה באמצעות שימוש בשכבת פוליאוריטן המודבקת לאריג החיצוני מבפנים.
החברה מתגאה בכך שהיא מעניקה לכל מוצריה אחריות לכל החיים, וזו אחת הסיבות שאני רוכש מהם ציוד. או יותר נכון- רכשתי מהם ציוד.
שימו לב לסרטון ההסבר הטכני אודות החומר. המשפט הכי חשוב הוא המשפט האחרון. חבל רק שהוא לא תואם את המציאות…

כשל מהסוג הזה במוצר הגנה מגשם, הוא כשל מהותי שפוגם ביכולת הבסיסית של המוצר להגן על הלובש מגשם. משמע- המעיל חסר ערך. למינציות שכאלה, לא ניתנות לתיקון- וברגע שמתחיל קילוף בדרך כלל אין דרך חזרה.

שלחתי את המעיל אל היבואן בכדי שזה יחליף את המעיל במעיל שווה ערך. אפילו הייתי מוכן להוסיף תשלום אם צריך.
המעיל נמצא במצב מצוין מלבד קילוף הלמינציה- ובהחלט לא ניתן לאמר עליו שהגיע ל end of life. במיוחד כשהיצרן מציין במפורש שהוא מעניק Life time warranty על ה HyVent.
בעייני זה ממש לא לעניין, ואני בזאת סיימתי את הרכישות שלי מחברת The North Face עד להודעה חדשה.

התגובה שקיבלתי מצורפת למטה- בגדול, היבואן התנער מכל אחריות על המוצר- לא כל כך ברור אם המוצר נשלח לבלגיה ונמצא על ידם כלא זכאי להיכלל באחריות או שלחילופין VF בארץ החליטו לא לתקן, מאחר וכדי לתקן הם נדרשים לאישור של הנציג הבלגי. מוזר…

אני אשמח לשמוע על חוויות שלכם עם VF ויבואנים אחרים בתחום! שתפו אותנו כדי שכולנו נדע לקנות מוצרים מיבואנים אמינים שלוקחים אחריות על הציוד שהם מוכרים.
אגב- עוד יתרון בהשכרת ציוד טיולים הוא שהכאב ראש בהתנהלות מול יבואנים מרגיזים הוא שלנו ולא שלכם :) מעי

המעיל לפני שהתחילו הקילופים

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה ביגוד טיולים, ביקורת ציוד, טיפול ואחזקת ציוד, טכנולוגיה, יצרניות ציוד טיולים, צרכנות, תיקונים,‏ עם התגים , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

2 תגובות על שירות לקוחות מאכזב מיבואן The North Face

  1. מאת בני מרקוביץ‏:

    גם אני נתקלתי בשרות דומה בחנות בת"א ולא ברשת – כנראה שזה בכול הרמות
    מעיל של אשתי שאמור להיות איכותי מאוד התגלה כמעביר גשם ונעליים שקניתי היו איומות
    בקיצור, אני לא קונה יותר מוצרי החברה.

  2. מאת יועד‏:

    הגעתי לכאן כי גם לי עכשיו קרה אותו דבר עם הנעליים שלהם !
    קיבלתי בדיוק את אותו המכתב, וזה פשוט מקומם !
    אני חושב לשלוח להם מכתב מעורך דין. מישהו מעוניין להצטרף ?
    058-478-4587 – יועד.

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>