פורסם ב- כתיבת תגובה

טיהור מים בשטח

כל מקורות המים שפוגשים בשטח, כולל נחלים שוצפים המוזנים מהפשרות שלגים ומעיינות יכולים להיות מזוהמים מבעלי חיים שונים הבאים במגע עם המים. במאמר הזה ננסה לשפוך מעט אור ולספק בהירות מסויימת בנושא מורכב זה. כמובן שמדובר בקצה המזלג בנושא מרתק וחשוב זה, אנחנו מציעים להתייחס לאמור כמין מבוא לנושא זה.

מים צלולים הבורעים מנביעות שיאון

איזה מים כדאי או מותר לטהר לשימוש כמי שתייה
כתלות בשיטת הטיפול שתבחרו- אין מים שלא ניתן לטהר. כמובן שכדי לקבל תוצאות מיטביות ציוד (וגם לשמור עלהטיהור) מומלץ תמיד לגשת לטהר מים נקיים ככל האפשר. עדיפות משמעותית צריכה להינתן למים זורמים, צלולים ככל האפשר. אם אינכם מוצאים מים זורמים ואתם נאלצים

להמשיך לקרוא טיהור מים בשטח
פורסם ב- 2 תגובות

מוצר חדש- המטען המושלם לטיול!

באופן אישי, אני מחפש כבר שנים פתרון לבעיית הטענת מכשירים חשמליים בטיול.
הבעיה היא, שבמהלך טיול של קבוצה או משפחה- יש צורך להטעין כמות מטורפת של מכשירים חשמליים שונים, כאשר כל מכשיר פועל במתח אחר, דורש זרם אחר, מחייב מטען מיוחד, סוללות רזרביות, מטען לרכב ועוד. בקיצור- משפחה של 4 נפשות שיוצאת לטיול, יכולה למצוא עצמה בקלות עם 10-15 מטענים שונים שצריך לסחוב ממקום למקום.
זה מיותר, בזבזני ופשוט לא הגיוני!

לאחרונה, מצאנו מכשיר בגרמניה המיוצר ע"י חברת Pixxo ומשווק באמצעות חברת Dörr (חברה וותיקה המתמחה בפתרונות צילום ואופטיקה מתקדמים) שבא לענות בדיוק על הצורך הזה!

מטען טיולים מושלם

המוצר מאפשר הטענה של כל מוצרים הבאים:

להמשיך לקרוא מוצר חדש- המטען המושלם לטיול!
פורסם ב- תגובה אחת

מה עושים עם מכשירי חשמל שנרטבו?

אם נפל לכם הפלאפון לדלי מים השארתם את ה MP3 בגשם גל שטף לכם את הרמקולים בים – יש פתרון שיכול להחזיר את המכשיר לתחייה גם אם הוא נרטב לחלוטין!

יש סיכוי לתקן מכשירי חשמל שנרטבו

1. לפרק את המכשיר ולהניח את כל החלקים לייבוש בשמש.

2. להכניס את המכשיר וכל החלקים לתוך מיכל סגור (אפשר גם שקית) עם אורז או עדשים כדי שיספגו את הלחות מתוך המכשיר. לא סתם אנחנו מכניסים אורז למלחיות כדי שהמלח יישאר יבש.

להמשיך לקרוא מה עושים עם מכשירי חשמל שנרטבו?
פורסם ב- כתיבת תגובה

"Es gibt kein schlechtes Wetter, nur schlechte Ausrüstung"

המאמר הזה הוא מחווה לסבתא המדהימה שלי.

בתור אוסטרית אמיתית, אני זוכר אותה מדקלמת את המשפט הזה בכל פעם שלמישהו יש תלונות על מזג האויר: "Es gibt kein schlechtes Wetter, nur schlechte Ausrüstung".

משמעות המשפט: אין דבר כזה מזג אויר לא טוב,  יש רק ציוד לא טוב. עם השנים למדתי להעריך את האמת שבמשפט הזה.

דוגמא לציוד לא מתאים- סנדלים על שלג
סנדלים בטרק מושלג בגובה 4000מ'= לא מתאים…

מזג האויר הוא תמיד טוב! מי שמתבאס ממזג אויר שלא מתאים לציפיות שלו- פשוט מפספס! הסוד הוא להיות מוכן למזג האויר- שמטבעו, משתנה.

להמשיך לקרוא "Es gibt kein schlechtes Wetter, nur schlechte Ausrüstung"